Мінфін продовжує реформу бюджетної децентралізації за підтримки міжнародних партнерів
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
-
Бюджетна політика
-
Бюджет
-
Державний бюджет
- Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками
- Державне управління
- Бюджет 2024 року
- Бюджет 2023 року
- Бюджет 2022 року
- Бюджет 2021 року
- Бюджет 2020 року
- Попередні бюджети
- Видатки Бюджету
- Видатки на соціальну допомогу
- Видатки на охорону здоров’я
- Видатки на освіту
- Бюджет для громадян
- Місцеві бюджети
-
Державний бюджет
- Прозорий бюджет
- Проект “БюджетPRO” - Бюджетна політика
-
Бюджет
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
-
Бюджетна політика
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
5 квітня Перший заступник Міністра фінансів Денис Улютін та заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев спільно із представниками шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» (SALAR) обговорили перспективи подальшої співпраці та можливі скоординовані дії щодо продовження реформи бюджетної децентралізації.
У своєму вступному слові Денис Улютін наголосив на важливості питання бюджетної децентралізації, оскільки у 2022 році місцеві бюджети мали належний фінансовий ресурс, що дало змогу бути готовими до викликів сьогодення.
«На сьогодні ми змінили механізм горизонтального вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів на 2023 рік, аби зробити його більш справедливим та ефективним відповідно до нових реалій. Одним із параметрів розрахунку горизонтального вирівнювання є кількість населення в громадах. І наявність актуалізованої єдиної бази даних про чисельність населення територіальних громад дасть можливість раціонально розподіляти фінансові ресурси між громадами», ‒ повідомив Перший заступник Міністра фінансів Денис Улютін.
Також Денис Улютін запропонував представникам проекту долучитися до процесу удосконалення механізму горизонтального вирівнювання з метою зменшення диспропорцій між територіями.
«На сьогодні ми бачимо, що диспропорції ще більш посилились, особливо це стосується деокупованих територій. Адже на цих територіях відсутнє взагалі будь-яке виробництво, яке могло б генерувати дохід місцевим бюджетам. Окрім того, одним із найважливіших є питання зарахування податку на доходи фізичних осіб за місцем реєстрації або місцем роботи платника податку. Наразі це питання обговорюється у робочій групі комітету ВР», ‒ зауважив Денис Улютін.
Зі свого боку заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев повідомив, що завдяки спільній роботі із проектом SALAR було запроваджено формулу розподілу освітньої субвенції: «Нині під час війни потрібно застосовувати нові підходи до удосконалення формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами. Корисним, звісно, є такий міжнародний досвід з напрацювання нових механізмів фінансування галузі освіти, здобутки якого можуть бути актуальними у нашій освітній системі. Водночас формула розподілу коштів має стимулювати громади більш ефективно використовувати бюджетні кошти».
Також під час зустрічі обговорили питання формування спроможної освітньої мережі, що сприятиме наданню якісних та доступних освітніх послуг.
Наприкінці зустрічі представники шведсько-українського проекту SALAR запевнили у подальшій підтримці та домовились продовжувати конструктивну співпрацю з порушених питань.