Проведено зовнішню оцінку якості внутрішнього аудиту в Державному агентстві водних ресурсів України
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
-
Бюджетна політика
-
Бюджет
-
Державний бюджет
- Фонд боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та її наслідками
- Бюджет 2024 року
- Бюджет 2023 року
- Бюджет 2022 року
- Бюджет 2021 року
- Бюджет 2020 року
- Попередні бюджети
- Видатки Бюджету
- Видатки на соціальну допомогу
- Видатки на охорону здоров’я
- Видатки на освіту
- Бюджет для громадян
- Місцеві бюджети
-
Державний бюджет
- Прозорий бюджет
- Проект “БюджетPRO” - Бюджетна політика
-
Бюджет
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
-
Бюджетна політика
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Відповідно до Порядку здійснення Міністерством фінансів України оцінки функціонування системи внутрішнього аудиту, затвердженого наказом Мінфіну від 03.05.2017 № 480 та зареєстрованого в Мін’юсті 24.05.2017 за № 663/30531 (далі – Порядок № 480), Міністерством фінансів України проведено оцінку функціонування системи внутрішнього аудиту (зовнішню оцінку якості внутрішнього аудиту) в Державному агентстві водних ресурсів України. Під час оцінки функціонування системи внутрішнього аудиту в Держводагентстві досліджено десять аспектів діяльності з внутрішнього аудиту (з урахуванням вимог п. 4 розділу ІІ Порядку № 480) за 2017 рік – І квартал 2019 року. За результатами зовнішньої оцінки якості встановлено недоліки при реалізації функції внутрішнього аудиту, зокрема, в частині необхідності:
- спрямування діяльності з внутрішнього аудиту на удосконалення системи управління, внутрішнього контролю, запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання коштів, виникненню помилок та інших недоліків;
- зміни пріоритетів при проведенні внутрішнього аудиту (від орієнтації на фінансові аспекти та виявлення порушень до здійснення системного аналізу та оцінки ефективності, результативності та якості виконання завдань, функцій, бюджетних програм, ступеня виконання і досягнення цілей тощо);
- забезпечення укомплектування посад внутрішніх аудиторів в системі Держводагентства; - дотримання вимог щодо забезпечення функціональної незалежності підрозділу внутрішнього аудиту;
- суттєвого удосконалення основних внутрішніх документів з питань внутрішнього аудиту, зокрема, в частині врегулювання низки основних питань діяльності з внутрішнього аудиту та приведення їх у відповідність до законодавства з питань внутрішнього аудиту; - повноти формування зведеної Бази даних об’єктів внутрішнього аудиту;
- запровадження процесу ризик-орієнтованого планування діяльності з внутрішнього аудиту;
- забезпечення належної завантаженості працівників підрозділу внутрішнього аудиту апарату Держводагентства безпосередньо проведенням внутрішніх аудитів, а також усунення диспропорцій у завантаженості проведенням внутрішніх аудитів працівників з внутрішнього аудиту бюджетних установ системи Держводагентства;
- дотримання встановлених вимог при плануванні, проведенні внутрішніх аудитів та документуванні їх результатів (зокрема, щодо здійснення планування внутрішнього аудиту в обсязі встановлених вимог; належного формування цілей внутрішнього аудиту; повноти дослідження питань аудиту; повноти/достатності дослідження та документування обставин; чіткого викладення обставин та фактів; формулювання та обґрунтування аудиторських висновків; оформлення робочих та офіційних документів, формування справ тощо);
- спрямування аудиторських рекомендацій безпосередньо на удосконалення функціонування системи внутрішнього контролю та удосконалення системи управління;
- запровадження належного процесу моніторингу впровадження аудиторських рекомендацій;
- систематизації та активізації внутрішніх заходів з професійного розвитку внутрішніх аудиторів;
- запровадження системи обліку та накопичення звітних даних, а також забезпечення та підвищення якості внутрішнього та зовнішнього звітування про результати діяльності з внутрішнього аудиту;
- запровадження у практичну роботу заходів із забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту;
- забезпечення на практиці ефективної координації діяльності внутрішніх аудиторів бюджетних установ системи Держводагентства за всіма аспектами діяльності з внутрішнього аудиту тощо.
З метою забезпечення належної реалізації функції внутрішнього аудиту в системі Держводагентства за результатами зовнішньої оцінки якості надано рекомендації щодо удосконалення системи внутрішнього аудиту (зокрема, щодо оновлення та удосконалення внутрішніх документів з питань внутрішнього аудиту; запровадження належного ризикорієнтованого планування з метою зосередження діяльності з внутрішнього аудиту на найбільш ризикових сферах, процесах, функціях; впровадження дієвих заходів із забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту; вжиття інших заходів для недопущення у подальшому недоліків при організації, проведенні внутрішніх аудитів та реалізації їх результатів).