Мінфін: Урядом затверджено нові показники позитивної податкової історії для реєстрації податкових накладних в автоматичному режимі
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Уряд вніс зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165, направлені, зокрема, на збільшення кількості платників, які реєструватимуть податкові накладні за новими показниками автоматично.
Нові показники позитивної податкової історії дозволять здійснювати реєстрацію податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) в автоматичному режимі.
Ними передбачається, що:
1.платник податку протягом шести послідовних місяців проводить придбання та постачання одних й тих самих товарів/послуг в обсягах не менше 75% від загального обсягу операцій у цьому періоді. Також платник має податкове навантаження більше 5% та обсяг податку на додану вартість по зареєстрованим ПН/РК поточного місяця не перевищує найбільшу суму податку на додану вартість по зареєстрованим ПН/РК за останні 12 місяці.
2.платником податку одночасно виконуються такі умови:
- щодо усіх ПН/РК протягом до 180 днів, що передують даті прийняття ПН/РК для реєстрації в ЄРПН, платником податку подані пояснення та копії документів;
- комісією регіонального рівня прийняте рішення про реєстрацію ПН/РК або комісією центрального рівня прийняте рішення про задоволення скарги та скасування рішення про відмову в реєстрації ПН/РК;
- обсяг податку на додану вартість по зареєстрованим ПН/РК поточного місяця не перевищує найбільшу суму податку на додану вартість по зареєстрованим ПН/РК за останні 12 місяців;
- щомісячний обсяг постачання в ПН/РК за операціями останніх 6-ти звітних періодів, що передують поточному, перевищує 500 тис. грн.
3.платник податку протягом трьох років:
-
не мав заборгованості зі сплати податків, не порушував строки подання звітності та строки реєстрації податкових накладних;
-
середньомісячний обсяг постачання, зазначений в ПН/РК, зареєстрованих у ЄРПН перевищує 500 тис. гривень;
-
податкове навантаження більше 5 відсотків;
-
обсяг податку на додану вартість по зареєстрованим ПН/РК поточного місяця не перевищує найбільшу суму податку на додану вартість по зареєстрованим ПН/РК за останні 12 місяців.
4. платником податку одночасно виконуються умови (наразі цей показник є ознакою безумовної реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування):
-
сплата податку на додану вартість за останні 12 місяців у розмірі понад 1 млн грн;
-
податкове навантаження за останні 12 місяців становить більше 5%.
Тобто одну із ознак безумовної реєстрації «перенесено» в позитивну податкову історію, чим встановлюється запобіжник для використання ризикового податкового кредиту платниками, які наразі при сплаті 1 млн грн за останні 12 місяців реєструють податкові накладні / розрахунки коригування за цією ознакою безумовної реєстрації. При цьому, для доброчесних платників можливість автоматичної реєстрації податкових накладних залишається.
Відповідними змінами будуть створені сприятливі умови для сумлінних платників податку на додану вартість щодо реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в ЄРПН.