У 2021 році 302,3 млрд грн передбачено на забезпечення доступного та безпечного освітнього процесу, ‒ Роман Єрмоличев
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
У період пандемії, коли значна частина ресурсів державного бюджету спрямовується на охорону здоровʼя, ми розуміємо про необхідність розвитку й інших сфер і галузей економіки. Одним із пріоритетних напрямів фінансування є, безумовно, освіта. Так, на освіту у 2021 році у державному та місцевих бюджетах заплановано 302,3 млрд гривень. Про це повідомив заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.
«У держбюджеті на освіту передбачено 169,3 млрд грн (включно із трансфертами). В цілому видатки на освіту порівняно з минулим роком зросли на 49,2 млрд гривень», - зазначив Роман Єрмоличев.
За його словами, кошти з державного бюджету будуть спрямовані на такі цілі:
- на заробітну плату вчителів закладів загальної середньої освіти спрямовано – 99,6 млрд грн (+18,7 млрд грн до 2020 року);
- на продовження реформи Нової української школи (йдеться про закупівлю меблів, засоби навчання, підвищення кваліфікації) – 1,4 млрд грн (+0,4 млрд грн до 2020 року);
- капітальний ремонт, реконструкцію й оновлення освітнього простору закладів загальної середньої освіти в рамках програми «Спроможна школа для кращих результатів» – 1 млрд грн (+0,5 млрд грн до 2020 року);
- відновлення та розбудову мережі студентських гуртожитків, а також заходи, пов’язані із забезпеченням пожежної та техногенної безпеки у закладах освіти – 0,25 млрд грн;
- надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 0,5 млрд грн;
- створення сучасних навчально-практичних центрів з підготовки робітничих кадрів – 0,15 млрд гривень (+50 млн грн до 2020 року).
Водночас Роман Єрмоличев звернув увагу на те, що діти не можуть чекати, коли завершиться пандемія, вони повинні отримувати якісні освітні послуги вже зараз.
«Зважаючи на це, освітній процес має відбуватись в безпечних умовах, а освіта має бути доступною для кожного учня незалежно від того, де він проживає та якою є форма здобуття освіти: інституційна, заочна чи індивідуальна. Крім того, педагоги повинні мати всі необхідні засоби, щоб забезпечити доступ до будь-яких форм освіти, зокрема дистанційної, для своїх вихованців, ‒ акцентував заступник Міністра фінансів.
Також він додав, що на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 під час навчального процесу у закладах загальної середньої освіти вперше спрямовано 1 млрд гривень.
«Із них 980,0 мільйонів гривень найближчим часом буде використано на підвищення якості організації дистанційного навчання, а 20,0 мільйонів гривень – на забезпечення засобами захисту під час проведення основної та додаткової сесій зовнішнього незалежного оцінювання», ‒ зауважив заступник Міністра фінансів.
Також Роман Єрмоличев звернув увагу, що Уряд відповідним нормативно-правовим актом дозволив у 2021 році органам місцевого самоврядування використовувати залишки коштів освітньої субвенції (крім цільових коштів, виділених у 2019 і 2020 роках), на закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення безпечного освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти.
За словами заступника Міністра, обсяг таких залишків на сьогодні становить понад 4,4 млрд гривень.