Мінфін: За 6 місяців 2021 року установи НАМН надали майже 23 тисячі високоспеціалізованих медичних послуг
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
В рамках впровадження нового механізму фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, вісім закладів Національної академії медичних наук за перше півріччя 2021 року надали 22 810 високоспеціалізованих медичних послуг, що становить 36% річного плану.
Видатки бюджетних коштів на надання цих послуг становили 711,2 млн грн.
За інформацією Національної академії медичних наук України, надання 6 тисяч високоспеціалізованих медичних послуг було повністю забезпечено за рахунок коштів державного бюджету, тобто було безкоштовним для пацієнтів.
При цьому середня вартість лікування серцево-судинних патологій склала понад 70 тис. грн, нейрохірургічних понад 100 тис. грн, операцій з слухопротезування та лікування патологій слуху 50 тис. гривень.
Надання ще майже 17 тисяч послуг було забезпечено частково за рахунок коштів бюджету.
За інформацією НАМН України, у другому півріччі поточного року кількість безкоштовних для пацієнтів послуг зросте. Адже наразі завершуються процедури закупівель медикаментів та медичних виробів (у тому числі вартісних медичних виробів, зокрема, стентів, нейро- та кардіостимуляторів, кохлеарних імплантів тощо), за передбачені державою на 2021 рік на ці цілі видатки.
«З метою надання населенню безкоштовних якісних медичних послуг, за які сплачує держава та створення системи забезпечення доступності, своєчасності та якості таких послуг, Мінфін закликає всі заклади НАМН до більш ефективного використання бюджетних коштів. Зі свого боку ми й надалі сприятимемо трансформації системи охорони здоров’я щоб всі громадяни могли отримати якісні медичні послуги повністю за рахунок сплачених податків та без додаткових доплат з власної кишені», - наголосив заступник Міністра фінансів Роман Єрмоличев.
Інформація про структуру видатків та про надані послуги за 6 місяців 2021 року наведена на інфографіці нижче.
Довідково:
Національна академія медичних наук України за ініціативи і підтримки Мінфіну вже четвертий рік поспіль впроваджує новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги. Спочатку новий фінансовий механізмів реалізувався у чотирьох установах Академії, а на початку цього року за рішенням Уряд до його реалізації долучилося ще чотири установи НАМН України.
В 2021 році за цим механізмом фінансового забезпечення працюють:
- Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова НАМН (м. Київ);
- Інститут нейрохірургії імені академіка А.П. Ромоданова НАМН (м. Київ);
- Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова НАМН (м. Київ);
- Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска НАМН” (м. Київ);
- Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка НАМН (м. Київ);
- Науково-практичний центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії НАМН (м. Київ);
- Національний інститут фтизіатрії і пульмонології імені Ф.Г. Яновського НАМН (м. Київ);
- Інститут травматології та ортопедії НАМН (м. Київ).
Загальна сума видатків на 2021 рік за цим механізмом передбачена в розмірі 2,1 млрд грн, в т.ч. 0,6 млрд грн спрямовано на придбання сучасного медичного обладнання та покращення умов перебування хворих в зазначених установах Академії.