Інтерв’ю Сергія Марченка для Sky News (12.04.2022)
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
Росію мають змусити виплатити Україні післявоєнні репарації після закінчення війни. Про це сказав Міністр фінансів України Сергій Марченко в інтерв’ю для Ian King Live телевізійного каналу Sky News і додав, що всі українці очікують, що Росія заплатить за свою агресію. Він також розповів про різні способи отримання цих коштів від Москви.
"Це не лише заморожені активи банків Росії, це заморожені активи російських олігархів. Також це додаткові податки на нафту та газ, які можуть бути спрямовані на користь України. Розпочати війну в Україні - це їхнє рішення, тому вони мають заплатити за це рішення після війни".
Сергій Марченко висловив сподівання, що світова спільнота здатна змусити Росію відшкодувати збитки за допомогою міжнародних судів.
Коментуючи пропозицію Прем'єр-міністра Польщі Матеуша Моравецького щодо створення післявоєнного фонду для відновлення зруйнованої інфраструктури України на суму щонайменше 100 мільярдів євро, Сергій Марченко, зазначив, що він підтримує ідею створення плану реконструкції за прикладом Плану Маршалла. Проте остаточний рахунок за відновлення може виявитися значно більшим за цю суму, і може складати сотні мільярдів доларів
"Тільки інфраструктура, критична інфраструктура, пошкоджена війною, складає 120 мільярдів доларів , а якщо додати соціальну та військову інфраструктуру, то це понад 500 мільярдів доларів. Реалізацію цього плану можна було б розпочати одразу після війни", - сказав Міністр фінансів.
В основі цього механізму може бути альянс United 24 (U24), про який Президент України Володимир Зеленський розповів минулого місяця, виступаючи в Конгресі США. Цей орган не лише спільно працюватиме над припиненням конфліктів, використовуючи санкції, гуманітарну допомогу та фінанси, а й підтримуватиме тих, хто пережив гуманітарну кризу внаслідок війни або стихійного лиха.
Незважаючи на те, що податкові надходження впали, український Уряд витрачає значні суми на війну, виплати працівникам бюджетної сфери та державних пенсій продовжуються, зазначив Міністр фінансів. Він додав, що крім гуманітарної та економічної допомоги від Великої Британії, ЄС та США, Україна також залучає кошти шляхом випуску військових облігацій і вже зібрала понад 1 млрд доларів у ході п'яти аукціонів.
"Звичайно, наш борг, зростаючий дефіцит зараз дуже великий, і ми розглядаємо різні способи його фінансування під час переговорів з країнами-донорами, міжнародними та фінансовими організаціями. Ми очікуємо, що знайдемо необхідні інструменти для фінансування дефіциту бюджету".
Також Сергій Марченко під час інтерв’ю звернувся до європейських країн із закликом якнайшвидше відмовитися від російської нафти та газу.
"Санкцій недостатньо, нам потрібно набагато більше, тому що ми все ще перебуваємо в стані війни з Росією, і щоб виграти цю війну, ми повинні чинити на них додатковий тиск".
"Якщо вони отримують долари для підтримки своїх збройних сил, це означає, що вони продовжуватимуть війну в Україні. Ембарго на постачання нафти і газу з Росії має бути наступним кроком, і ми чекаємо на ці санкції від ЄС та інших країн", - підсумував Сергій Марченко в ефірі Sky News.