Держбюджет-2021: За січень-травень до загального фонду надійшло 421 млрд грн або 104,5% від плану
-
Про Міністерство
- Добір персоналу
-
Органи в компетенції Міністерства
- Державні підприємства та установи, що належать до сфери управління Міністерства
- Державна служба фінансового моніторингу України
- Державна казначейська служба України
- Державна аудиторська служба України
- Державна податкова служба України
- Державна митна служба України
- Очищення влади державної митної служби
- Державний податковий університет
- Колегія Міністерства
-
Діяльність
- Бюджетна політика
- Податкова політика
-
Митна політика
-
Реформа Митниці
- Режим спільного транзиту
- Система спрощень
- Загальна декларація прибуття
- Авторизовані економічні оператори
- Єдине вікно для міжнародної торгівлі
- Сприяння захисту прав інтелектуальної власності
- Тестування з питань кваліфікації та благонадійності
- Функціонування Держмитслужби у форматі єдиної юридичної особи
-
Реформа Митниці
-
Бухгалтерський облік та аудиторська діяльність
- Бухгалтерський облік
- Аудиторська діяльність
- Боргова політика
- Фінансова політика
- Національна стратегія доходів
-
Фінансовий моніторинг
- Заяви та звіти міжнародних організацій
- Нормативна база
- Міжнародні стандарти
- Методологічна допомога (рекомендації та роз’яснення)
- Навчання, тренінги та семінари
- Зразки складання схематичного зображення структури власності
- Перелік держав (юрисдикцій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, задіяних у сфері запобігання та протидії
- Перелік осіб, до яких застосовано санкції
- Перелік терористів
- Надіслати повідомлення про порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
- Методологія визначення юридичною особою кінцевого бенефіціарного власника
-
Міжнародне співробітництво
- Партнери
-
Співпраця України з Міжнародними фінансовими організаціями
- Процедура залучення коштів МФО
- Світовий банк
- Європейський банк реконструкції та розвитку
- Європейський інвестиційний банк
- Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)
- Кредитна Установа для Відбудови (KFW)
- Реєстр спільних з МФО проектів, що знаходяться на стадії підготовки та реалізації
- Міжнародна технічна допомога (в компетенції Міністерства)
- Моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги
- Співпраця з Партнерами з розвитку
- Міжнародні податкові відносини
- Розвиток державного внутрішнього фінансового контролю
- Інші сфери державної політики
-
Законодавство
-
Регуляторна активність
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2024 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2024 р.
- План-графік здійснення заходів у 2024 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2023 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2023 р.
- План-графік здійснення заходів у 2023 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2022 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2022 р.
- План-графік здійснення заходів у 2022 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2021 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2021 р
- План-графік здійснення заходів у 2021 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2020 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проєктів регуляторних актів у 2020 р
- План-графік здійснення заходів у 2020 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів 2019 р
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2019 р
- План-графік здійснення заходів у 2019 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2018 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2018 р.
- План-графік здійснення заходів у 2018 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2017 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2017 р.
- План-графік здійснення заходів у 2017 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2016 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2016 р.
- План-графік здійснення заходів у 2016 році щодо відстеження результативності регуляторних актів Міністерства фінансів України
- Звіти щодо відстеження результативності регуляторних актів у 2015 р.
- План діяльності Міністерства фінансів України з підготовки проектів регуляторних актів у 2015 р.
-
Проекти регуляторних актів для обговорення
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2024 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2023 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2022 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2021 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2020 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2019 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2018 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2017 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2016 р.
- Проекти регуляторних актів для обговорення у 2015 р.
-
Проекти нормативно-правових актів
- Проекти нормативно-правових актів у 2024 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2023 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2022 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2021 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2020 р.
- Проєкти нормативно-правових актів у 2019 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2018 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2017 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2016 р.
- Проекти нормативно-правових актів у 2015 р.
-
Постанови та Накази
- Накази Міністерства фінансів України у 2024 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2023 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2022 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2021 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2020 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2019 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2018 р.
- Накази Міністерства фінансів України у 2017 р.
-
Регуляторна активність
-
Дані та аналітика
- Для громадськості
- Прес-центр
За оперативними даними Державної казначейської служби, у травні 2021 року до загального фонду державного бюджету надійшло 107,2 млрд гривень. Місячний розпис, показник якого було збільшено у зв’язку з останніми змінами до закону про державний бюджет, виконано на 102,7% (+2,8 млрд грн).
У цілому до загального фонду державного бюджету за перші п’ять місяців 2021 року надійшло 421,0 млрд грн або 104,5% від розпису звітного періоду (+18,3 млрд грн). Надходження від Державної податкової служби становили 240,2 млрд грн, розпис на січень-травень виконано на 106,3% (+14,1 млрд грн), Державної митної служби – 143,3 млрд грн, виконання становило 103,8% (+5,3 млрд грн).
За платежами від ДПС надходження становили 75,0 млрд грн або 104,8% від розпису травня (+3,5 млрд грн), у тому числі:
- податку на доходи фізичних осіб та військовий збір – 10,2 млрд грн;
- податку на прибуток підприємств – 29,8 млрд грн;
- рентної плати за користування надрами – 4,8 млрд грн;
- акцизного податку з вироблених в Україні товарів – 5,4 млрд грн;
- податку на додану вартість – 10,7 млрд грн (зібрано 23,6 млрд, відшкодовано 12,9 млрд)
При цьому, надходження податку на прибуток підприємств перевищили планові як за підсумками травня (+2,5 млрд грн), так і з початку року в цілому (+4,7 млрд грн).
Находження до загального фонду держбюджету митних платежів становили 29,5 млрд грн або 100,3% від розпису квітня (+0,1 млрд грн). Із загальної суми надходжень 27,3 млрд грн надійшло у вигляді податку на додану вартість, 2,0 млрд грн – ввізного мита.
Надходження єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до Пенсійного фонду та фондів соціального страхування у січні-травні 2021 року становили 132,8 млрд грн, що на 4,7 млрд грн перевищило очікувані (планові) показники ДПС на відповідний період. Із зазначеної суми 26,3 млрд грн надійшло у травні (+ 0,3 млрд грн до очікуваних).
За оперативними даними ДКСУ за січень-травень 2021 року видатки за загальним фондом державного бюджету становили 454,7 млрд грн або 92,6% від розпису звітного періоду. Фінансування соціальних видатків, видатків на оборону, на обслуговування боргу та субвенції і дотації місцевим бюджетам здійснювалось у повному обсязі відповідно до розпису на підставі платіжних доручень.
За січень-травень 2021 року державний бюджет виконано з дефіцитом у розмірі 32,5 млрд грн, у тому числі загальний фонд – з дефіцитом у сумі 31,3 млрд грн, при розписі загального фонду звітного періоду у сумі 86,5 млрд гривень.
Фактичні державні запозичення до загального фонду державного бюджету за січень-травень 2021 року становили 192,5 млрд грн або 73,4% від запланованих на цей період.
Від розміщення ОВДП на фінансування державного бюджету залучено 156,0 млрд грн, в тому числі в іноземній валюті 40,0 млрд грн ($1,0 млрд та €349,2 млн).
Із зовнішніх джерел залучено 36,5 млрд грн, зокрема:
- 34,7 млрд грн ($1,25 млрд) шляхом розміщення 8-річних ОЗДП під 6,875% річних;
- 0,4 млрд грн ($15,0 млн) отримання коштів позики МБРР у рамках проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України»;
- 1,1 млрд грн ($40,0 млн) отримання коштів позики МБРР у рамках проекту «Друге додаткове фінансування, спрямоване на подолання наслідків пандемії СOVID-19»;
- 0,1 млрд грн ($5,0 млн) отримання коштів позики МБРР у рамках проекту «Додаткове фінансування для проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України».
- 0,1 млрд грн ($3,6 млн) отримання коштів від МБРР у рамках програми «Додаткове фінансування Проекту «Поліпшення охорони здоров'я на службі в людей».
При цьому, платежі з погашення державного боргу за січень-травень 2021 року склали 170,5 млрд грн (98,0% плану), платежі з обслуговування – 64,4 млрд грн (99,4% плану).
У травні поточного року Україна здійснила першу виплату за державними деривативами у сумі $40,8 млн.